Translate

2012. november 5., hétfő

Day 1 - Got rid of Mirena, azaz Mirena mentesítő hadművelet teljesítve


....szóval megszabadultam a Mirénától.
Nagyjából azok a tünetek tehetőek fel a listára, amik a múltkor leírtam. És most kiváncsian figyelem, de leginkább reménykedve, hogy mi lesz az elkövetkezendő hónapokban.

A dokinő elkerekedő, s kissé hitetlenkedő fejjel hallgatta, hogy mi a bajom, de ugyanerre jutott, hogy akkor nézzük meg, mit szólok/tapasztalok egy év múlva. Azt is hozzátette, hogyha "csak" lelki okai lennének a tüneteknek, amit erre fogok, akkor is érdemes kivenni. Még meg is lengette ott nekem a spirált, hogy elhiggyem, hogy kijött a csiga a házból...
Rajongani csak azért nem rajongott az ötletért, mert ő nem csinál abortuszt, én meg olyan könnyen esek teherbe, ahogy más mittomén elmosogat egy tányért...hmm, na jó, van akinek az nehezésre esik. Akkor pl ahogy felhúzza a bugyit...na, azt azért gondolom nagyobb gyakorisággal és rendszeresebben tesszük. Szóval úgy. 

Még épp nyitva volt a DM, így gyorsan beugrottam felszerelkezni olyan évek óta nem használt női cuccossal, mint betét, meg gumi! Szemeztem még egy nagy bálányi vattacsomaggal is, de talán arra nem lesz szükség. Bizarr módon egy szintén este kilenc körül betétet vásárolni szándékozó nő óhatatlan vágyat érzett arra, hogy kitárgyaljuk a betétek milyenségét, illatát, és viselkedésüket a viselés során. Azonban sokkal nem tudtam most hozzátenni a beszélgetéshez, - mivel a Mirena egyetlen előnye, amellett, hogy nem estem teherbe, az volt, hogy menzeszem sem volt gar nicht - szóval maximum a feneketlen mélységű empátiámmal váltam vele eggyé a téma síkján. Végül a négycseppes aloe verás volt nála a befutó. Én meg arra tekintettel, hogy akár a Niagara is elönthet, a gazdaságos nagykiszerelésre utaztam.
Sajnos a kotongumi vásárlást egyedül kellett megoldanom, mert a beszélgetőpartneremnek a betét volt az egyetlen vágyott tárgya, és lelépett. Pedig szerintem tudott volna tanácsokat adni...

Ha belegondolok gumit utoljára 1826-ban használtunk. Jesszus, ismét ifjúnak érzem magam! Lehet majd jól rettegni, meg napokat számlálni, és a gumiba beleunva egy időre kikapkodósban nyomni, majd utána megint gumi, majd ...atyám, már nem is tudom, hogy volt?!

Nem is tudom, hogy most akkor éjjel-nappal kitömve kell járni?


Nincsenek megjegyzések: