Translate

2012. november 7., szerda

Mirena - az új vesszőparipám


Nem tudom, hogy a google keresés változott-e tavaly óta, vagy én lettem ügyesebb, de elképesztő mennyiségű negatív infot találni a Mirenaról.

Baromira nem érdeklenek az orvos majd megmagyarázza oldalak, mert azok között elvétve akad vélemény, ami nem úgy szól, hogy "elképzelhető..lehetséges"... Olyanok, mint a jó kertész, hogy "Mondja, mitől barna a tujám levele? - Kiszáradt a télen. - De hiszen direkt nedvesen tartottam! - Na látja, akkor azért!" 

No de ott vannak a személyes beszámolók, és tapasztalatok! Az első ilyet olvasva csak hüledezel, aztán azt gondolod, hogy basszuskulcs, nem beképzeltem, de az ötödik-tizedik olvasmány után már azt érzed, hogy egy Hitchcock film szereplője vagy, s nem kell túlbonyolítani, a cím adja magát: "A spirál". Ezt aztán lehet szó szerint, meg odavissza, szerteszana átvitt értelemben is magunkévá tenni, és velős és igaz, és képzeteket kelt. Jó cím, na. Majd máskor megírom a forgatókönyvet, most hasogat a fejem.

Na ja, mirena-megszabadulós hadművelet okán persze ismét keresgéltem, és bukkantam is erre-arra.
Pl arra, amiről a dokinőm nem regélt, de talán nem is tud ilyenről (sem), a Mirena kivételét követő időszak sokak számára rémisztő álommá válik, aminek nevet is adtak: Mirena Crash. Pl az Everythingmom.com oldalon is olvashatunk róla, majd 200 kommentelővel megspékelve. 

Persze nem mondom, ebben az esetben is volt olvasgatnivaló a dobozban, de én még életemben nem találkoztam olyan cuccossal, aminél a lehetségesen fellépő negatív mellékhatások nagyobb! százalékban jelentkeztek volna, mint amiket nem tapasztalunk.

Lehet, hogy valami olyan vallási csoport tagjaként kellett volna születni, ahol aztán nincs kecmec, a dugás egyenes következménye a gyerek, ha fogékony/termékeny vagy, akkor rengeteg gyerek, mert ha tilos védekezni, akkor tilos. Nah. 
És akkor nincs nyafogás hormonokkal játszó, velünk kísérletező orvostudományról. Punktum.
(ahogy magamat ismerem, lenne már vagy 24 gyerekem, juj)


Nincsenek megjegyzések: